Afgelopen zaterdag (9 mei) floot scheidsrechter Arjen v.d. Velde zijn laatste wedstrijd voor BOL en wel de wedstrijd van BOL 3 tegen FC Medemblik 4 (4-3 winst voor BOL).
Jarenlang was Arjen scheidsrechter, vooral van de wedstrijden van de overige senioren. Als dank voor zijn diensten overhandigde Mark Strijbis namens BOL 3 een boeket (zie foto) en gaf namens het bestuur René Molenaar aan Arjen een cadeaubon.
Arjen, nogmaals dank!
